De Kunstmarketier brengt Kunst en Merk samen. Dit werkt! Voor beide partijen.
In het huidige economische klimaat zoeken vele kunstenaars en expositieruimten naar mogelijkheden voor financiering. Er bestaat binnen de kunstwereld enige schroom om dit te zoeken bij het bedrijfsleven en de commercie maar de Kunstmarketier zal met vele voorbeelden aantonen dat een ‘merk’ een sterke toegevoegde waarde kan hebben indien dit met uiterste zorgvuldigheid bij een werk gebracht wordt. De Kunstmarketier heeft ervaring in de kunstsector en zoekt naar merken die qua beeld én inhoud passend zijn en voegt daarmee zelfs een extra gelaagdheid toe aan uw kunstwerken.
Bedrijven hebben de kunstwereld nog onvoldoende ontdekt. Hier ligt grote potentie, cultuur kan een zeer positieve invloed hebben op de waardering voor het product. Een goed kunstwerk heeft een grote intrinsieke waarde. Visie, schoonheid, passie en content worden overgedragen op uw merk, positive branding, en zullen derhalve leiden tot een hoge mate van valorisatie optimalisatie. De investering meer dan waard dus.
Volg het blog van de Kunstmarketier en laat u verrassen en verleiden. In de galerij vind u alle voorbeelden bij elkaar. Bent u kunstenaar en wilt u eens ervaren wat een merk naast uw werk oplevert of bent u een bedrijf en wilt u uw merk laten verbinden met de kunst, neem dan contact met ons op. Wij zoeken naar de perfecte match.
(De Kunstmarketier is een kunstproject van Danielle Spoelman, voor vragen over beeldrecht kunt u contact opnemen met info[at]daniellespoelman.nl)
Het is wat het is.
Roken en reclame hebben altijd al al tot de prachtigste advertenties geleid. Wilde woeste landschappen en stoere mannen moesten het avontuurlijke karakter benadrukken. Maar nu we weten dat roken misschien wel stoer maar niet zo gezond is moeten we op zoek naar...
Kunst met een boodschap
Dit prachtige boeket van Abraham van Beyeren is van ongekende schoonheid, vindt u ook niet? Het straalt klasse uit. Is vol leven, kleur en warmte. De bloemen vinden hun oorsprong in verschillende landen en staan zo voor een vol en rijk leven. De vergankelijkheid van...
Bouwen
In iedereen schuilt een kunstenaar en een onderzoeker. Piet Mondriaan was zijn tijd ver vooruit. Hij zocht en experimenteerde. En is dat niet wat wij ook voor onze kinderen wensen? Dat zij kleine onderzoekers in de dop zijn, spelen en leren tegelijk. Met Lego kun je...
Luxueus ontbijten.
Een gezellig ontbijtje van Jacob van Hulsdonk. De sfeer is klassiek en luxueus. Welke supermarktketen wil zich daar niet aan verbinden. Het logo van C1000 is visueel aangepast aan het kleurenschema van het schilderij zodat de verbinding optimaal is.
KUNST+MERK WERKT!
Portret van een jonge vrouw van Arnaldus van Ravestijn en 100 jaar skincare for live by NIVEA. Vullen elkaar beeldtechnisch en inhoudelijk perfect aan. Klassieke schoonheid naast een verzorgingsproduct met een uitstekende reputatie.